مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-17اجتماعي

تحول در محلات تبریز با شهرداران نواحی


مسائل و مشکلات کوچک در محلات که بدون توجه به مقیاس آن، حجم بزرگی از نارضایتی را در بین شهروندان ایجاد کرده است؛ با طرح جدید مدیریت شهری تبریز تحت عنوان «شهرداران نواحی» احصا و رفع این معضلات کوچک شهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محلات شهر به فراخور زمان و تغییر و تحولی که در ساخت و سازهای جدید و یا مسیرگشایی اتفاق می افتد، با مسائل و مشکلاتی در مقیاس کوچک مواجه می شوند که شاید نارضایتی عمومی از آنها بیشتر از معضلات کلان شهری همانند ترافیک و آلودگی هوا باشند.

تیرک برق، باکس زباله معیوب، روشنایی پارک محله ای، چاله های سطح معابر مشکلات کوچکی هستند که شاید در عرض کمتر از یک روز حل و فصل شوند، ولی به دلیل عدم آگاهی مدیران مناطق از آنها گاها تا سال ها محل نارضایتی مردم شده اند.

  دور دوم طرح نگهداشت شهری شهرداری تبریز که یکی از طرح های محله محور با هدف ورود به عمق محلات شهر و احصای مشکلات و تعامل بیشتر با مساجد و مدارس در راستای افزایش مشارکت مردمی در مدیریت شهری است، از تیرماه سال جاری  آغاز شده است.

جمع آوری نخاله، رفت و روب محلات کم برخوردار، رنگ آمیزی  و رفع موانع فیزیکی، رنگ آمیزی و ترمیم تابلوها، نورپردازی پارک ها، لکه گیری آسفالت، گندزدایی، لایروبی مسیل ها از جمله اقدامات معاونت خدمات شهرداری تبریز درسطح محلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در محلات تبریز با شهرداران نواحی

تحول در محلات تبریز با شهرداران نواحی