مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-10ورزشي

تیم هندبال نوجوانان ایران برابر برزیل شکست خورد


تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر تیم برزیل در مسابقات قهرمانی جهان برای کسب رتبه پانزدهم و شانزدهم یک مسابقه دیگر پیش رو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران که با دو شکست در رده چهارم گروه خود در مرحله یک هشتم نهایی ایستاد، در ادامه رقابت های قهرمانی جهان برای کسب رتبه های سیزدهم تا شانزدهم پنجشنبه 19 مردادماه به مصاف تیم برزیل رفت و با نتیجه 30 بر 24 مغلوب این تیم شد.

شاگردان رحیمی زاده نیمه اول این دیدار را با نتیجه 15 بر 11 شکست خوردند و در نهایت با نتیجه 30 بر 24 مغلوب زردپوشان برزیل شدند تا شانس ادامه رقابت ها برای کسب مقام نهم تا دوازدهم را از دست دهند.

برزیل که سابقه حضور در 8 دوره این رقابت ها را دارد، عنوان هشتمی در مسابقات 2015 روسیه، دو عنوان نهمی در مسابقات 2007 بحرین و 2013 مجارستان و یک عنوان دوازدهمی در مسابقات 2011 آرژانتین را کسب کرده است.

به این ترتیب تیم ایران با قبول باخت مقابل برزیل تنها یک مسابقه دیگر را در مسابقات قهرمانی جهان کرواسی پیش رو دارد و در این رقابت به دیدار بازنده بازی اسلوونی و اتریش برای کسب رده پانزدهم یا شانزدهم خواهد رفت.

این بازی فردا جمعه 20 مردادماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم هندبال نوجوانان ایران برابر برزیل شکست خورد

تیم هندبال نوجوانان ایران برابر برزیل شکست خورد