مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-04سياسي

کمبود آب در خوزستان مشکلاتی را برای کشاورزان به وجود آورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: - امام جمعه اهواز با اشاره به مشکل تامین آب در غرب اهواز و استان گفت: مشکل کمبود آب در مناطق غرب اهواز و خوزستان وجود دارد و مردم شهرستان های دشت آزادگان و حمیدیه و هویزه برای کشاورزی با مشکلاتی مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: دشمن بزرگترین جنگ روانی خود را بر علیه اهل بیت و ایران اسلامی رقم زده تا در مراسم عزاداری امام حسین (ع) اختلال ایجاد کند، اما نمی داند خط قرمز شیعه، اهل بیت است.

وی با تاکید بر اینکه باید خود را برای شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی آماده کنیم، افزود: بیش از 90 درصد خدماتی که در عراق به زائران حسینی ارائه می شود مردمی است، اما در ایران برخی دستگاه های دولتی این خدمات رسانی را تصدی گری می کنند و موکب می زنند که این مورد پسندیده نیست.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: هزاران نفر از کشور های مختلف در این مراسم با شکوه حضور دارند و باید بهترین خدمات رسانی به زائران حسینی در استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب در خوزستان مشکلاتی را برای کشاورزان به وجود آورده است

کمبود آب در خوزستان مشکلاتی را برای کشاورزان به وجود آورده است