مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-03سياسي

استفاده از پتانسیل طب ایرانی در سفر اربعین


رییس انجمن علمی طب سنتی ایران با بیان اینکه کنگره سلامت اربعین رویداد ارزشمند و فضای مناسبی جهت تبادل علمی بین متخصصین حوزه های مختلف پیشگیری، - سلامت و درمان است، ظرفیت طب ایرانی در کاهش مشکلات این سفر را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روشنک مکبری نژاد - رییس انجمن علمی طب سنتی ایران با حضور در غرفه دفتر طب ایرانی بیان کرد: خدمتگزاری و حضور در میان خیل عظیم زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در بزرگترین گردهمایی و پیمایش معنوی جهان افتخاری است که خوشبختانه به برکت خون شهدا و جانبازی دلاور این مرز و بوم، نصیب شیعیان اباعبدالله شده است.

وی افزود: استفاده از پتانسیل طب ایرانی در ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات حوزه سلامت و پرداختن به ابعاد مختلف آن به طور مستمر مدنظر متولیان امر قرار گرفته است.

رییس انجمن علمی طب سنتی ایران با بیان اینکه کنگره سلامت اربعین رویداد ارزشمند و فضای مناسبی جهت تبادل علمی بین متخصصین حوزه های مختلف پیشگیری، سلامت و درمان می باشد، اظهار کرد: پیاده روی اربعین با توجه به سبک زندگی ماشینی امروز، بالقوه برنامه ای سخت و سنگین بوده که شرایط آب و هوای منطقه در فصل تابستان نیز بر مشکلات آن می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پتانسیل طب ایرانی در سفر اربعین

استفاده از پتانسیل طب ایرانی در سفر اربعین