مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:052023-07-31اقتصادي

سدهای تامین کننده آب شرب مشهد تنها 12 درصد ذخیره آبی دارند


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سدهای موجود در استان با کمبود حجم آب مواجه هستند، گفت: سدهای تامین کننده آب شرب مشهد تنها 12 درصد ذخیره آبی دارند و با این شرایط انتقال آب یک موضوع جدی و حیاتی است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سدهای موجود در استان با کمبود حجم آب مواجه هستند، گفت: سدهای تامین کننده آب شرب مشهد تنها 12 درصد ذخیره آبی دارند و با این شرایط انتقال آب یک موضوع جدی و حیاتی است.

علیرضا طاهری امروز دوشنبه 9 مرداد ماه، در مراسم تکریم ومعارفه مدیرعامل شرکت آبفا خراسان رضوی، با بیان اینکه طرح انتقال آب از دریای عمان 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اشاره به کاهش شدید بارندگی در استان اظهار کرد: بارندگی در سال آبی جاری در مشهد نسبت به میانگین دراز مدت 68 درصد و در استان حدود 48 درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه سدهای موجود در استان با کمبود حجم آب مواجه هستند، افزود: سدهای طرق، دوستی، ارداک و کارده که تامین کننده آب شرب مشهد هستند تنها 12 درصد ذخیره آبی دارند و با این شرایط انتقال آب یک موضوع جدی و حیاتی است.

آبرسانی به 385 روستای خراسان رضوی توسط خیرین در ادامه محمدرضا قربانی، نماینده مجمع خیرین آبرسان آب شرب کشور اظهار کرد: تا امروز 385 روستا توسط خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدهای تامین کننده آب شرب مشهد تنها 12 درصد ذخیره آبی دارند

سدهای تامین کننده آب شرب مشهد تنها 12 درصد ذخیره آبی دارند