مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-06سياسي

ضرورت ارائه برنامه شهرداری برای افزایش عمر آسفالت معابر پایتخت به شورای شهر


رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران خواستار لزوم توجه به وضعیت نگهداشت معابر و اتخاذ تدابیر لازم به منظور افزایش عمر رویه های آسفالتی تهران شد.

- رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران خواستار لزوم توجه به وضعیت نگهداشت معابر و اتخاذ تدابیر لازم به منظور افزایش عمر رویه های آسفالتی تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا شمس احسان با تأکید بر لزوم توجه به وضعیت نگهداشت معابر و اتخاذ تدابیر لازم به منظور افزایش عمر رویه های آسفالتی شهر تهران گفت: در حال حاضر وضعیت معابر از حیث ایجاد ترک و حفره های به وجود آمده در سطح آسفالت معابر و بزرگراه های شهر تهران مناسب ارزیابی نمی شود و تعدد پیام های سامانه های 137 و 1888 حاکی از عدم حصول رضایت شهروندان در این خصوص است و امیدوارم پیام های مردمی به این سامانه ها مورد توجه قرار گیرد و به مانند گزارش خاموشی پل های مکانیزه نباشد.

وی با بیان اینکه متوسط عمر آسفالت در دنیا 20 سال است، اما عمر آسفالت در تهران حدود 4 سال برآورد می شود، افزود: پایین بودن عمر آسفالت در شهر تهران علاوه بر هزینه آسفالت، هزینه های غیرمستقیم از قبیل هزینه خط کشی، هزینه بسترسازی جداول و تجهیزات ترافیکی، هزینه ایمنی، هزینه مسدود کردن معابر و نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارائه برنامه شهرداری برای افزایش عمر آسفالت معابر پایتخت به شورای شهر

ضرورت ارائه برنامه شهرداری برای افزایش عمر آسفالت معابر پایتخت به شورای شهر