مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-24سياسي

واکنش دبیرکل گردان های حزب الله عراق به هتک حرمت قرآن کریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المعلومه، «حسین الحمیداوی» دبیرکل گردان های حزب الله عراق تاکید کرد که تلاش ها برای اجرای اشد مجازات الهی، - دبیرکل گردان های حزب الله عراق به اقدام موهن یک شخص پناهنده در سوئد علیه قرآن کریم واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المعلومه، حسین الحمیداوی دبیرکل گردان های حزب الله عراق تاکید کرد که تلاش ها برای اجرای اشد مجازات الهی، در حق عامل توهین به قرآن کریم باید افزایش یابد.

وی در ادامه افزود: این یک وظیفه شرعی و دینی است و ما باید برای اجرای اشد مجازات الهی در حق کسی که به قرآن کریم توهین می کند، وارد عمل شویم.

الحمیداوی تصریح کرد: دولت سوئد باید مطمئن شود اگر چنین توهینی دوباره تکرار شود، با دولت این کشور مانند دولت محارب خدا و رسولش و مؤمنان، برخورد خواهد شد.

قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق نیز روز گذشته، اعلام کرد: تظاهرات مردم عراق در حمایت از قرآن کریم، بیانگر تمدن و فرهنگ ملت این کشور است.

موضع گیری دولت عراق در این خصوص، انعکاس دهنده نظر ملت عراق و فرهنگ و عزت آن ها است.

خزعلی بیان کرد: هر واکنشی که مسلمانان علیه هتک حرمت قرآن کریم از خود نشان دادند بیانگر میزان حساسیت و غیرت آن ها نسبت به دین خود و کتاب مقدسشان و اعتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دبیرکل گردان های حزب الله عراق به هتک حرمت قرآن کریم

واکنش دبیرکل گردان های حزب الله عراق به هتک حرمت قرآن کریم