مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-19ورزشي

اسدی: با هزار زحمت گنج خانلو را به قهرمانی جهان فرستادیم، اما او نمک نشناسی کرد


با هزار زحمت گنج خانلو را به مسابقات قهرمانی جهان فرستادیم تا تجربه ای برایش باشد، اما او با کاری که انجام داد، - رسول اسدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت ناپدید شدن محمد گنج خانلو پس از مسابقات قهرمانی جهان در گلاسکو اسکاتلند اظهار داشت: از آن روزی که این اتفاق افتاد هنوز هیچ خبری نداریم و مشخص نیست که کجا رفته است.

این ورزشکار با کاری که انجام داد، نهایت بی احترامی و نمک نشناسی را داشت و تمام زحماتی که برایش کشیده شده بود را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: تلاش زیادی کردیم که او به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شود و حتی پول قرض کردیم و دوندگی زیادی برای گرفتن ویزا که او از این مسابقه مهم باز نماند، اما هرگز نمی دانستیم که او چنین تصمیمی را در نهایت خواهد گرفت.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد: در دوره های قبلی اصلا کسی را به قهرمانی جهان اعزام نمی کردند و ما نمی خواستیم روند گذشته تکرار شود و به همین دلیل هر طور شده بچه ها را اعزام کردیم.

اسدی گفت: متاسفانه برخی عنوان می کنند رییس فدراسیون و کادرفنی آنجا چه کار می کردند که این اتفاق افتاده است، اما از هیچ جیز اطلاع ندارند.

با توجه به اینکه او زبان انگلیسی بلد نبود، یک اتفاق در همان هتلی که اتحادیه جهانی برای روسای فدراسیون ها گرفته بود، گرفتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدی: با هزار زحمت گنج خانلو را به قهرمانی جهان فرستادیم، اما او نمک نشناسی کرد

اسدی: با هزار زحمت گنج خانلو را به قهرمانی جهان فرستادیم، اما او نمک نشناسی کرد