مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-09سياسي

قتل کارگر مجتمع اقامتی بر اثر تیراندازی در میاندورود


رییس شورای تامین میاندورود با اشاره به قتل یک نفر بر اثر تیراندازی اسلحه شکاری در این شهرستان گفت: مقتول کارگر مجتمع اقامتی بوده و قتل آن هیچ ارتباطی با مسؤولیت وی در شورای روستا ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، از صبح امروز در برخی از رسانه ها خبری مبنی بر قتل رییس شورای اسلامی روستای شهریارکنده میاندورود منتشر شد.

علی طالبی رییس شورای تامین شهرستان میاندورود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با تایید این خبر اظهار کرد: این اتفاق شب گذشته به علت درگیری شخصی دو نفر در مجتمع اقامتی شمس روستای شهریارکنده میاندورود اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه مقتول کارگر مجتمع اقامتی شمس بوده و قتل آن هیچ ارتباطی با مسؤولیت وی در شورای روستا ندارد، افزود: این قتل بر اثر درگیری دو نفر که قاتل از شهرستان نکا بوده اتفاق افتاده و مقتول به عنوان کارگر مجموعه در صحنه درگیری حضور داشته است.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه قاتل با اسلحه شکاری اقدام به این جنایت کرده و اکنون متواری است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با حکم مرجع قضایی در حال پیدا کردن محل اختفای قاتل است تا عامل این قتل را دستگیر کنند.

طالبی با بیان اینکه یک نفر دیگر نیز بر اثر تیراندازی در این درگیری از ناحیه پا مورد اصابت قرار گرفته است، گفت: دو نفر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل کارگر مجتمع اقامتی بر اثر تیراندازی در میاندورود

قتل کارگر مجتمع اقامتی بر اثر تیراندازی در میاندورود