مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 19:312023-08-07سياسي

روایت نابودی 3 ماهه داعش از زبان زینب سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، زینب سلیمانی امروز در یادواره فرمانده جبهه مقاومت سردار شهید مرتضی حسین پور شلمانی در گلزار شهدای شلمان با بیان اینکه امسال مردم ایران در مراسم ایام محرم حضور داشتند و صحنه های بزرگی را خلق کردند، اظهار کرد: دشمن سعی داشت تا محرم امسال رابه حاشیه بکشاند ولی مردم حسینی ایران نشان دادند که فریب دشمن را نمی خورند و امسال شاهد صحنه های پرشوری در جای جای کشور بودیم.

  وی با بیان اینکه حادثه کربلا و اقدام امام حسین برای هر انسان آزاده ای الهام بخش است، گفت: مردم ایران هر حرکت بزرگی را با تاسی از قیام امام حسین آغاز کردند که نتیجه همه آن ها پیروزی حق علیه باطل بود.

  فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی، الهام گرفته از انقلاب و قیام امام حسین است، افزود: ملت ایران ایثار، فداکاری، شهادت و وفاداری را از قیام امام حسین آموخت و در سختی ها به امام حسین متوسل می شوند.

  سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی فرمودند ما ملت امام حسینیم، تصریح کرد: این شهادت است که به رغم همه دشمنی ها و تحریم ها علیه ایران، ما را مستحکم و بیدار نگه داشته و شهید با نثار جان خود که بزرگترین سرمایه اوست برای ملت بزرگی می اورد و ایستادگی را به مردم درس می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نابودی 3 ماهه داعش از زبان زینب سلیمانی

روایت نابودی 3 ماهه داعش از زبان زینب سلیمانی