مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-17اقتصادي

اعلام آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در یزد


یک گروه سرمایه گذاری کشور چین در سفر به استان یزد ضمن آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری این استان آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی شاه حسینی ظهر امروز در نشستی که با حضور گروه سرمایه گذاری چینی و مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری استان  برگزار شد، اظهار کرد: یزد از جمله استان های شاخص کشور در حوزه سرمایه گذاری های مختلف به ویژه دانش بنیان و های تک است.

وی با بیان این که تمام مسئولان استان پای کار توسعه اقتصادی هستند، افزود: سیاست گذاری در یزد برای جلب و جذب سرمایه گذاری در قالب بسته های حمایتی ارایه می شود و ویژه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد گفت: هیچ تفاوتی در ارایه خدمات و سیاست های حمایتی میان سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود ندارد و حتی سرمایه گذاران خارجی از حمایت های ویژه تری برخوردارند.

شاه حسینی تصریح کرد: همه خدمات از صدور مجوز، پرداخت تسهیلات، واگذاری زمین، مالکیت و انتقال آن در بسته های سرمایه گذاری خارجی پیش بینی شده است و سود سرمایه گذاری خارجی به نحو مطلوب حفظ می شود.

وی با بیان این که در صورت تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در استان خدمات و بسته های حمایتی در کمترین زمان ممکن ارایه می شود، تأکید کرد: یزد، چهارمین استان صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در یزد

اعلام آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در یزد