مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-20اقتصادي

چرا گندمکار آخرین دانه گندم را هم به سیلوی دولتی تحویل داد


با اینکه قبل و حتی زمان برداشت گندم برخی در بوق و کرنا می کردند که گندمکاران گندم خود را به دولت نمی فروشند اما آنها آخرین دانه گندم خود را هم به سیلوهای دولتی تحویل دادند که شاید اعتماد به حرف های مسئولان و همدلی با آنها دلیل اصلی این کار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،با اینکه قبل و حتی زمان برداشت گندم برخی در بوق و کرنا می کردند که گندمکاران محصول خود را به دولت نمی فروشند اما آنها آخرین دانه گندم خود را هم به سیلوهای دولتی تحویل دادند، در این زمینه چندین عامل نقش داشت اما شاید مهمترین آن اعتماد به مسئولان و همدلی با آنها بود که کشاورزان حاضر نشدند در شرایط تحریم و شرایط سخت واردات، محصول تولیدیشان به خارج از مرزها برود و میلیون ها دلار برای واردات همان محصول از کشور خارج شود گفته شده است که تا 2 میلیارد دلار در افزایش تولید از خروج ارز جلوگیری شده است.

برخی مسئولان اتحادیه حتی زمان برداشت خوشه های طلایی گندم هم همواره دولت را تهدید می کردند که اگر نرخ تضمینی گندم را افزایش ندهد خبری از خرید تضمینی بالا نخواهد بود اما گندمکاران کشور امسال واقعا حماسه ای دیگر خلق کردند.

حتی خود مسئولان کشاورزی هم باورشان نمی شد که کشاورازن چنین تولیدی کنند و بتوانند به این میزان از آنها خریداری کنند، اوایل فصل برداشت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گندمکار آخرین دانه گندم را هم به سیلوی دولتی تحویل داد

چرا گندمکار آخرین دانه گندم را هم به سیلوی دولتی تحویل داد