مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:222023-08-14سياسي

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی یزد در یاسبرین مجارستان


رییس کمیسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی یزد در شهر یاسبرین مجارستان از خواهر خوانده های شهر یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی یزد در شهر یاسبرین مجارستان از خواهر خوانده های شهر یزد خبر داد.

بی بی فاطمه حقیرالسادات در جلسه با مدیران حوزه گردشگری شهرداری گفت: قرار است سال آینده همزمان با سی امین سال خواهرخواندگی شهر یزد و شهر یاسبرین، نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی شهر یزد به میزبانی شهر یاسبرین در مجارستان برگزار شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم شهر یاسبرین با توانمندی های گردشگری، فرهنگی، علمی، نوآوری و اقتصادی شهر یزد ذکر کرد.

وی افزود: نماینده گیومری ارمنستان نیز با توجه به بازدیدی که از برخی مراکز تولیدی در شهر یزد داشته است خواستار صادرات محصولات عرقیجات به ارمنستان شده است.

حقیرالسادات ادامه داد: در هفته های آتی نیز قرار است جلساتی با هدف خواهر خواندگی یزد و مشهد تشکیل شود، عراق، کویت، عربستان، بحرین و قطر پنج کشور گردشگری سلامت و زیارت مشهد هستند که در حوزه سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی یزد در یاسبرین مجارستان

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی یزد در یاسبرین مجارستان