مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-09اقتصادي

افتتاح کارخانه تولید کنسانتره و مکمل غذایی دام و طیور رزن در سال جاری


رییس اداره دامپزشکی رزن از افتتاح کارخانه تولید کنسانتره و مکمل غذایی دام و طیور این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی رزن از افتتاح کارخانه تولید کنسانتره و مکمل غذایی دام و طیور این شهرستان در سال جاری خبر داد.

بهروز شیرزادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال 1400 در زمینی به مساحت 4500 مترمربع و با 3300 مترمربع زیربنا آغاز شده و در حال حاضر دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی کل سرمایه گذاری طرح فوق را افزون بر 800 میلیارد ریال از محل سهم آورده شخصی سرمایه گذار دانست و افزود: کارخانه تولید کنسانتره و مکمل غذایی دام و طیور واقع در اراضی روستای کهارد مربوط به سرمایه گذار بخش خصوصی بوده که بهره برداری از این طرح برای 80 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال به همراه خواهد داشت.

شیرزادی تولید سالیانه طرح را در صورت افتتاح و بهره برداری 170 هزار تن با اشتغال مستقیم 40 نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: کل هزینه اجرای این طرح 800 میلیارد ریال بوده که بیش از 500 میلیارد ریال آن تاکنون و بدون استفاده از تسهیلات بانکی توسط سرمایه گذار طرح هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اداره دامپزشکی شهرستان رزن تمام تلاش و توان خود را به کار می گیرد تا از این نوع از طرح ها حمایت بیشتری کند، افزود: هدف از اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه تولید کنسانتره و مکمل غذایی دام و طیور رزن در سال جاری

افتتاح کارخانه تولید کنسانتره و مکمل غذایی دام و طیور رزن در سال جاری