مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-13دانش

پذیرش دانشجو در طرح آموزش برای آینده(آبا) دانشگاه اراک


رییس دانشگاه اراک از پذیرش دانشجو در طرح آموزش برای آینده(آبا) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مجتبی ذوالفقاری امروز در نشست خبری تشریح رویکرد جدید آموزشی دانشگاه(دانشگاه آینده) اظهار کرد: پذیرش دانشجو بر اساس طرح آموزش برای آینده(آبا) در دانشگاه اراک از طریق آزمون سراسری 1402 صورت می گیرد.

وی افزود: این دانشگاه در سال تحصیلی 1403-1402 در قالب طرح آموزش برای آینده و با یک شرکت صنعتی، از میان سه برابر ظرفیت داوطلبان آزمون سراسری و از طریق برگزاری مصاحبه، در دو رشته تحصیلی مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالوژی دانشجو می پذیرد.

رییس دانشگاه اراک بیان کرد: در این طرح دانشجویان در رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی مواد و متالوژی، از سبک جدید آموزش موسوم به آموزش مبتنی بر واقعیت، عمل و کاربرد بهره خواهند برد و در آن دانشجویان ضمن استفاده از تمامی امکانات آموزشی، پژوهشی، رفاهی، و فرهنگی دانشگاه، از امکاناتی مانند حمایت مالی و فنی از انجام پروژه های درسی مرتبط، بهره مندی از ظرفیت های صنعتی و کاربردی شرکت ها، تقویت جنبه مهارتی در کنار حیطه شناختی، آشنایی عملیات با صنعت، تجاری سازی و.

بهره می برند.

ذوالفقاری ادامه داد: تعامل و مواجهه با پروژه های واقعی و کاربردی صنعت در دروس تخصصی، بهره مندی از دوره های بین المللی، اعطای گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در طرح آموزش برای آینده(آبا) دانشگاه اراک

پذیرش دانشجو در طرح آموزش برای آینده(آبا) دانشگاه اراک