مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-18سياسي

حضور زائران اربعین در کردستان مایه برکت در منطقه است


حضور زائران اربعین در کردستان مایه برکت در منطقه است و باید با برنامه ریزی مناسب زمینه ساز ورود چند برابری هموطنان و حتی مهمانان خارجی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز اظهار کرد: اقدامات کور تروریستی توسط معاندین نمی تواند مردم ایران را از مسیر عزت و اقتدار منحرف کند.

وی افزود: علما و روحانیون کردستانی و اقشار مختلف مردم مخالف اینگونه اقدامات بوده و در موضع گیری های متعدد این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز ماه صفر و مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: خوشبختانه طی دو سال اخیر این سعادت نصیب مردم کردستان شده که میزبان زائران اربعین حسینی هستیم.

ماموستا رستمی افزود: حضور زائران اربعین در کردستان مایه برکت در منطقه است و باید با برنامه ریزی مناسب زمینه ساز ورود چند برابری هموطنان و حتی مهمانان خارجی باشیم.

وی تصریح کرد: عشق و ارادت ویژه مردم کردستان به اهل بیت (ع) زبان زد جهانیان است و انتظار می رود همه اقشار مختلف مردم با میزبانی عالی از زائران اربعین حسینی بار دیگر این عشق و ارادت را به همه ایرانیان و زائران خارجی نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور زائران اربعین در کردستان مایه برکت در منطقه است

حضور زائران اربعین در کردستان مایه برکت در منطقه است