مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-08سياسي

خبرنگاران باید به موقع روایت غلط دشمن را احصا کنند


مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران باید به موقع روایت غلط دشمن را احصا و یک پدافند و خنثی سازی به موقع انجام دهند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، جعفری امروز در آیین گرامیداشت فعالان رسانه ای حوزه دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: در زمانی که دشمن تلاش می کند وحدت را از بین ببرد و در زمانی که ما با یک جنگ ترکیبی رسانه ای تمام عیار روبرو هستیم، کار خبرنگاران کار ساده ای نیست.

وی گفت: شما خبرنگاران وارد یک جنگ رسانه ای شدید و یک ماموریت خطیر دارید، بنابراین باید به این شرایط واقف باشید و مسئله را درک کنید و برای حل مسئله راهکارهایی داشته باشید.

جعفری بیان کرد: وقتی دشمن حقیقت دستاوردهای نظام را در همه زمینه ها می بیند اما سعی می کند تا غیرواقعی جلوه دهد و حتی وحدت را مخدوش کند، نیازمند تولید محتوای مناسب از جانب خبرنگاران و انتشار باورپذیر آنها هستیم.

وی ادامه داد: مدیریت افکار عمومی آسان نیست و نیاز است که برای انتقال خوب پیام تولید محتوای مناسب ارائه شود.

مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان افزود: برای مقابله با جنگ شناختی دشمن و جنگ ادراکی که جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده، باید به فرمان رهبر جامعه عمل بپوشانیم و با کار جهادی وارد عرصه شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران باید به موقع روایت غلط دشمن را احصا کنند

خبرنگاران باید به موقع روایت غلط دشمن را احصا کنند