مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-02سياسي

مردم استان بوشهر حماسه های غرور آفرینی را برای کشور رقم زده اند


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر حماسه های غرور آفرینی را برای کشور رقم زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدزمان مشایخ صبح چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: استان بوشهر دارای تاریخی بزرگ و پرافتخار است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: استان بوشهر با داشتن قهرمانانی پرافتخار و جاودانه در تاریخچه خود توانسته است تا به حال حماسه های غرور آفرینی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

مشایخ با اشاره به اینکه استان بوشهر از جایگاه بسیار ویژه ای در کشور برخوردار است افزود: استان بوشهر با داشتن پتروشیمی ها، پالایشگاه ها، نیروگاه اتمی و تأسیسات هسته ای از اهمیت بسیار ویژه ای در کشور برخوردار است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر خاطرنشان کرد: به همین دلیل شایسته است همگی در راستای حفظ این مهم از آن با تمام توان خود مراقبت و پاسداری کنیم.

آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر با حضور معاون اول رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، رییس کل دادگستری استان بوشهر، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان و فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان بوشهر حماسه های غرور آفرینی را برای کشور رقم زده اند

مردم استان بوشهر حماسه های غرور آفرینی را برای کشور رقم زده اند