مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-10سياسي

صدور حکم حبس برای متهم خریدوفروش اشیا عتیقه در مانه وسملقان


مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از صدور حکم شش ماه و یک روز حبس تعزیری برای متهمان خریدوفروش اشیای تقلبی در شهرستان مانه وسملقان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز ملک حسین قویدل چوکانلو، مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: حکم شش ماه و یک روز حبس تعزیری برای متهمان خریدوفروش اشیای تقلبی در شهرستان مانه وسملقان صادر شد.

وی گفت: در راستای انجام مأموریت های محوله باهدف پیشگیری و مقابله با جرائم حوزه میراث فرهنگی، پرونده یک مورد خریدوفروش اشیای تقلبی در بخش سملقان پیگیری شد.

مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: اشیا مکشوفه شامل سکه نقره، گوشواره مسی، قاشق مسی، مهر مسی و سرپیکان است که به نفع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضبط شد.

قوویدل چوکانلو ادامه داد: باتوجه به اینکه برخی از افراد جامعه از عواقب نگهداری اشیای تقلبی و یا خریدوفروش آن ها آگاهی ندارند در دام افراد سودجو گرفتار شده و گاهی موجب بی خانمانی و ازدست دادن اموال و حبس های طولانی برای آن ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم حبس برای متهم خریدوفروش اشیا عتیقه در مانه وسملقان

صدور حکم حبس برای متهم خریدوفروش اشیا عتیقه در مانه وسملقان