مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-25سياسي

یک کارشناس مذهبی: علی اکبر(ع) نماد مبارزه با ظلم و عدالت خواهی است


حضرت علی اکبر(ع) در قیام کربلا رشادت، شجاعت، ظلم ستیزی و منش خود را به نمایش گذاشت و نماد مبارزه با ظلم و عدالت خواهی است.

- یک کارشناس مذهبی: علی اکبر(ع) نماد مبارزه با ظلم و عدالت خواهی است ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت: حضرت علی اکبر(ع) در قیام کربلا رشادت، شجاعت، ظلم ستیزی و منش خود را به نمایش گذاشت و نماد مبارزه با ظلم و عدالت خواهی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی واعظ موسوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فضایل اخلاقی و شخصیت و سیره حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) کرامت و عزت نفس را از خاندان خود به ارث برده و ایشان از شخصیتی اصیل و کریم برخوردار بود و کمتر کسی است که از این ویژگی ها بهرمند باشد.

وی ادامه داد: در روایات نقل شده است این حضرت از لحاظ چهره و اخلاق بسیار به پیامبر اکرم(ص) شباهت داشته اند.

امام حسین(ع) در روز عاشورا به علی اکبر(ع) می گویند که هر زمان مشتاق دیدار پیامبر می شوند به چهره ایشان نگاه می اندازند و رفتار این حضرت بسیار به پیامبر شبیه است، در نتیجه باید گفت که تمام موارد گفته شده مواردی از فضایل اخلاقی این جوان رشید بود.

این کارشناس مذهبی در خصوص لزوم شناخت و مطالعه جوانان نسبت به حضرت علی اکبر(ع) بیان کرد: تمام افراد به خصوص نسل جوان نیاز به الگو دارند و این مسئله مربوط به تمام مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس مذهبی: علی اکبر(ع) نماد مبارزه با ظلم و عدالت خواهی است

یک کارشناس مذهبی: علی اکبر(ع) نماد مبارزه با ظلم و عدالت خواهی است