مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:322023-08-14سياسي

ایجاد یاس و نامیدی راهبرد دشمن است/ لزوم شناخت سناریوی دشمن


معاون روابط عمومی و انتشارات و سخنگوی کل سپاه پاسداران ایجاد یاس و ناامیدی برای فرزندان این سرزمین را راهبرد دشمن بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رمضان شریف پیش ازظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای بسیج و سپاه از خبرنگاران به عنوان سربازان گفتمان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: مردم مازندران در عرصه های مختلف خوش درخشیدند و ولایتمداری و پای کار انقلاب بودن را به عنوان استان مطرح کشور، اثبات کردند.

وی با عنوان اینکه خود را باید برای ادامه راه نورانی شهدا مقید بدانیم، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی و پایه گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم وکشور ما یک دستاورد منحصربفرد بوده است و حضرت امام راحل به برکت تلاش های مجاهدانه خود، هدیه بزرگ را به مردمان این سرزمین تقدیم کرد.

وی گفت: هیچ چیز در دنیا زیباتر از استقلال و هیچ چیز بدتر از تحقیر و زیرسلطه بودن نیست و ملت ایران توانست 45 سال این استقلال و آزادی را پاس بدارد و پایه های نظام و کشور را قدرتمند کند.

سردار شریف یادآور شد: دشمن با هیاهوهای رسانه ای تلاش می کند افتخارات وداشته های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیرسئوال برد و با دو راهبرد از جمله ایجاد یاس و ناامیدی و بیان افتخارات، دستاوردها، استحکام پایه های نظام در گام اول و افق امیدآفرین پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد یاس و نامیدی راهبرد دشمن است/ لزوم شناخت سناریوی دشمن

ایجاد یاس و نامیدی راهبرد دشمن است/ لزوم شناخت سناریوی دشمن