مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-02اقتصادي

افزایش خطر آتش سوزی در شهرستان های لردگان، فلارد و خانمیرزا


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش خطر آتش سوزی در شهرستان های لردگان، فلارد و خانمیرزا باتوجه به گرم شدن هوا، - اصغر احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و گرمای بیش از حد هوای چهارمحال و بختیاری در سال جاری و با توجه به بارندگی های مطلوب سال گذشته، سبزینگی گیاهان مراتع نسبت به سال های گذشته در وضعیت خوبی قرار دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تراکم گیاهان مراتع، افزود: با توجه به گرم شدن هوا خصوصا در سه شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا که از جمله مناطق جنگلی استان محسوب می شود، تهدید و خطر آتش سوزی در این مناطق نسبت به سایر نواحی استان بیشتر است.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است گرما به تنهایی سبب آتش سوزی نخواهد شد مگر بر اثر بی احتیاطی انسان ها و روشن کردن آتش در این مناطق و عدم مدیریت صیحح و خاموش نکردن آتش، آتش سوزی تشدید می شود.

احمدی با اشاره به اینکه گرمای زیاد می تواند آتش سوزی را تشدید کند، بیان کرد: با توجه به هشدار ها نسبت به گرم شدن بیش از پیش هوا، همه ظرفیت های حفاظتی و امکاناتی در مناطق مختلف در حالت آماده باش قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خطر آتش سوزی در شهرستان های لردگان، فلارد و خانمیرزا

افزایش خطر آتش سوزی در شهرستان های لردگان، فلارد و خانمیرزا