مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-31اقتصادي

اجرای کشت قراردادی در 454 هزار هکتار از اراضی آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از ابلاغ برنامه کشت قراردادی سال زراعی 1403-1402 در استان و برنامه ریزی برای انجام کشت قراردادی در سطح 454 هزار و 890 هکتار از اراضی استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از ابلاغ برنامه کشت قراردادی سال زراعی 1403-1402 در استان و برنامه ریزی برای انجام کشت قراردادی در سطح 454 هزار و 890 هکتار از اراضی استان خبر داد.

اکبر فتحی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره سیاست های حمایتی سازمان جهادکشاورزی از کشت قراردادی، اظهار کرد: کشاورزان آذربایجان شرقی برای اجرای کشت قراردادی حمایت می شوند و در بسته سیاست های حمایتی امسال، مهمترین حمایت وزارتخانه در زمینه توزیع کودهای فسفاته و پتاسه میان کشاورزان قراردادی و کسر وجه آن در زمان تحویل محصول است.

وی با بیان این که کشت قراردادی در آذربایجان شرقی شامل گندم آبی و دیم،‏ جو دیم و دانه های روغنی شامل کلزا، گلرنگ و کاملینا می شود، ادامه داد: حمایت دیگر از کشاورزی قراردادی در بخش بیمه محصولات انجام می گیرد، به طوری که تعرفه بیمه خاص کشت قراردادی پیش بینی شده و این تعرفه 20 درصد تخفیف خواهد داشت.

وی، پرداخت کرایه حمل یا کمک هزینه کرایه حمل،‏ انتقال دانش و فناوری و آموزش کشاورزان طرف قرارداد با همکاری موسسه ترویج و آموزش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کشت قراردادی در 454 هزار هکتار از اراضی آذربایجان شرقی

اجرای کشت قراردادی در 454 هزار هکتار از اراضی آذربایجان شرقی