مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-09اقتصادي

قند ممسنی برای التیام زخم عمیق خصوصی سازی بار دیگر در پناه دولت قرار گرفت+فیلم


24 سال حضور حضور غیرمتعهدانه بخش خصوصی در کارخانه قند ممسنی جز تعطیلی، اعتراضات کارگری و زمین گیر شدن صنعت قند کشور ثمری نداشت.

سرانجام دوشنبه 9 مردادماه با استقرار مدیران اجرایی سازمان حمایت از صنایع کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کارخانه 58 ساله قند ممسنی که 10 سال از عمر خود را کاملا تعطیل بوده و بیش از یک دهه نیز با زیان انباشته و تعدیل مداوم نیروی کار سپری کرده است، این روزها پس از سالها حضور ناموفق بخش خصوصی، بار دیگر در پناه بخش دولتی قرار گرفته است و هیئت حمایت از صنایع کشور بیش از یک هفته است با معرفی سه مدیر اجرایی زمام آن را به دست گرفته است.

کارخانه قندممسنی با وسعت 32 هکتار، یکی از واحد های صنعتی با سابقه و کلان کشور است که در روزگار اوج خود بیش از 1500 کارگر در آن مشغول فعالیت بودند این کارخانه با توجه به اقلیم منطقه برای خرید محصول چغندر کشاورزان شهرستان رستم و ممسنی تأسیس شد و فعالیت آن یک چرخه کامل از کشت و صنعت را در این منطقه کمتر برخوردار رقم می زد.

علاوه بر این پهنه 32 هکتاری کارخانه در کنار واحد تولیدی و صنعتی یک شهرک با امکانات کامل شامل واحد های مسکونی، استخر، زمین فوتبال، پارک، نانوایی، دو مدرسه، مسجد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قند ممسنی برای التیام زخم عمیق خصوصی سازی بار دیگر در پناه دولت قرار گرفت+فیلم

قند ممسنی برای التیام زخم عمیق خصوصی سازی بار دیگر در پناه دولت قرار گرفت+فیلم