مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-11سياسي

خدمات صندوق بیمه کشاورزی موجب اعتمادسازی و تحقق عدالت اجتماعی می شود


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: تبیین خدمات صندوق برای جامعه هدف شاهد اعتمادسازی و تحقق عدالت اجتماعی در سطح جامعه می شود.

- ایسنا/یزد مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: تبیین خدمات صندوق برای جامعه هدف شاهد اعتمادسازی و تحقق عدالت اجتماعی در سطح جامعه می شود.

محمدجواد رحیمی نسب در دیدار با محمدرضا صباغیان نماینده مردم شهرستان های بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه، خاتم و مروست در مجلس شورای اسلامی با بیان این که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک فرصت ایده آلی است برای اقشار جامعه که توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است، به تشریح خدمات و مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر و همچنین سطوح درآمدی و ارائه گزارشی از اهم اقدامات، برنامه ها و فعالیت های صندوق در سطح استان یزد پرداخت.

وی امکان عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر را یک نعمت دانست و اظهار کرد: کلیه افراد فاقد بیمه اجتماعی که مرتبط با جامعه هدف صندوق هستند می توانند با پرداخت کمترین هزینه در این صندوق از یک مستمری و انتقال سوابق بیمه ای و کمک دو برابری دولت بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات صندوق بیمه کشاورزی موجب اعتمادسازی و تحقق عدالت اجتماعی می شود

خدمات صندوق بیمه کشاورزی موجب اعتمادسازی و تحقق عدالت اجتماعی می شود