مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-20سياسي

شبکه سازی؛ مهمترین راه حل برای برون رفت از مسائل و مشکلات فرهنگی


سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: امروزه فعال ترین و اثرگذارترین جریانات فرهنگی در جهان را مجموعه هایی ایجاد می کنند که موفق به ایجاد شبکه های کیفی و کارآمد از نخبگان و فعالان فرهنگی شده اند.

- ایسنا/اردبیل سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: امروزه فعال ترین و اثرگذارترین جریانات فرهنگی در جهان را مجموعه هایی ایجاد می کنند که موفق به ایجاد شبکه های کیفی و کارآمد از نخبگان و فعالان فرهنگی شده اند.

حسام رسولی 29 مرداد در نشست هم اندیشی با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اعلام این مطلب گفت: شبکه ها متصل به یکدیگر با محصولات متفاوت هستند که در صورتی این شبکه ها موفق خواهند شد و از لحاظ فرهنگی موفق و از نظر اقتصادی به پایداری خواهند رسید که هم آفزایی داشته باشند.

وی با اشاره به محدودیت مالی در فعالیت های فرهنگی تصریح کرد: درآمد پایدار برای مراکز و کانون ها در قالب شبکه سازی امکان پذیر است.

در ادامه این نشست، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز از فعالیت نزدیک به 600 کانون مساجد در این استان خبر داد و گفت: 60 درصد این کانون ها در روستاها و 40 درصد در شهرها قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی؛ مهمترین راه حل برای برون رفت از مسائل و مشکلات فرهنگی

شبکه سازی؛ مهمترین راه حل برای برون رفت از مسائل و مشکلات فرهنگی