مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-05اجتماعي

60 درصد از تصادفات جاده ای استان بوشهر در شب اتفاق می افتد


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: 60 درصد تصادفات جاده ای استان در ساعت های شب و تاریکی رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک کاوه ییان صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعال بودن 60 دستگاه تردد شمار جاده ای در استان اظهار داشت: دستگاه های تردد شمار جاده ای نشان می دهد که اکثر ترددها در طول روز انجام می شود و تنها یک سوم سفرها در طول شب است ولی با این وجود دو سوم تصادفات استان در ساعات شب رخ می دهد.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: ساعات 12 تا 2 شب و 10 تا 12 شب زمان های اوج تصادفات جاده ای استان بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه دلیل اصلی خطر رانندگی در شب، تاریکی و کاهش دید است خاطرنشان کرد: حدود 90 درصد از قابلیت عکس العمل راننده به دید راننده، بستگی دارد که این دید در شب به شدت محدود شده و کاهش می یابد.

کاوه ییان درباره رانندگی در شب بیان کرد: رانندگان باید حین رانندگی در شب سرعت تان کم کرده و تمرکز را بالا ببرند و ضمن اینکه توصیه می شود در جاده های خطرناک (جاده های دو طرفه یا کوهستانی) به سفر شبانه نپردازند.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: اگر سن راننده بالای 60 سال است یا دارای ضعف بینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد از تصادفات جاده ای استان بوشهر در شب اتفاق می افتد

60 درصد از تصادفات جاده ای استان بوشهر در شب اتفاق می افتد