مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-17سياسي

نهضت آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر در لرستان در حال اجراست


دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر در راستای اجرای نهضت آموزشی در استان، از اجرای طرح 40 منبر، - ایسنا/لرستان دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر در راستای اجرای نهضت آموزشی در استان، از اجرای طرح 40 منبر، 40 مسجد در استان خبر داد.

حجت الاسلام یونس مهدوی نیا امروز 26 مردادماه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه امربه معروف و نهی ازمنکر حوزه های گوناگونی دارد و ریشه در فطرت، سنت و عقل بشری دارد، اظهار کرد: حوزه مردم نسبت به مردم و دعوت به خیر و دوری از زشتی ها، حوزه مردم نسبت به مسئولان، حوزه مسئولان نسبت به مردم از جمله حوزه های امربه معروف و نهی ازمنکر به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه قشری که با هر سه این حوزه ها سروکار دارد خبرنگار است چرا که جنس کار دراین رابطه مطالبه گری است و خبرنگار دلسوز مردم است و مشکلات مردم را به گوش مسئولان می رساند، افزود: خبرنگار در بین مردم است و می تواند مطالبات مردم را پیگیری و منعکس کند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر لرستان با تأکید بر مطالبه گری سالم از مسئولان از سوی رسانه ها و خبرنگاران، تصریح کرد: مطالبه گری باید بر اساس مطالعه و عقلانیت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر در لرستان در حال اجراست

نهضت آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر در لرستان در حال اجراست