مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-24سياسي

400 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی آزاد شده اند


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی آذربایجان غربی گفت: امسال 400 زندانی جرایم غیرعمد با مشارکت مردم و خیران، همراهی دستگاه قضا گذشت شاکیان از زندان های استان آزاد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد فتحی صبح دوشنبه در آیین معرفی رییس جدید زندان مرکزی خوی اظهار کرد: در 4 ماهه امسال بیش از 400 نفر با مشارکت مردم وزیران و همراهی دستگاه قضا و گذشت شاکیان از زندان های استان آزاد شدند.

وی ادامه داد: امروز به برکت نظام اسلامی و تعامل بسیار خوب دستگاه قضا در زندان های استان شاهد تحولات بسیار خوبی در جهت توسعه اصولی زندانبانی اسلامی و کاهش جمعیت کیفری زندان ها هستیم.

فتحی اصلاح و تربیت را از مهم ترین اهداف زندانبانی اسلامی اعلام کرد و افزود: برای دستیابی به این هدف مهم همه دستگاه های اجرایی در کنار مددکاری نقش مهمی دارند.

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز با حمایت و کمک های مردمی و خیران کمترین زندانی مالی در زندان های استان وجود دارد، اضافه کرد: در جشن های گلریزان امسال خیران بیش از بالای 34 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

وی اشتغال زایی و آموزش اشتغال را از اولویت های کاری در زندان های استان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 3 هزار نفر در داخل زندان های استان و بیش از یک هزار 800 نفر نیز در خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی آزاد شده اند

400 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی آزاد شده اند