مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:362023-08-03اقتصادي

جاده های شمال زیر بار ترافیک


یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد افزایش حجم بار در مسیرهای جنوب به شمال محورهای هراز و کندوان هستیم که طی ساعات آینده بر حجم بار افزوده می شود.

وی افزود: روز گذشته هم ترافیک فوق سنگینی را در محورهای شمال تجربه کردیم به طوری که تردد خودروها در محورها متوقف شد.

رییس پلیس راه مازندران درباره احتمال یک طرفه شدن محور کندوان طی امروز، گفت: امروز یک طرفه شدم محورهای کندوان و هراز بعید است.

جهان تاب با اشاره به تداوم محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 فردا در محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، اظهار کرد: اعمال محدودیت یک طرفه در محور هراز را روز فردا خواهیم داشت که این محدودیت به صورت مقطعی خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، یادآور شد: محدوده مرزن آباد محور کندوان از ساعت 12 فردا مسدود شده و از ساعت 15 تا 24 فردا اعمال محدودیت یک طرفه جهت خروج خودروها از این محور را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های شمال زیر بار ترافیک

جاده های شمال زیر بار ترافیک