مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-03اقتصادي

155 میلیارد تومان درآمد مردمی کمیته امداد استان اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سال گذشته کمیته امداد استان اردبیل 155 میلیارد تومان منابع درآمدی مردمی و فراگیر عمومی داشته است.

- علیرضا حسین نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: 43 هزار و 300 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که از محل درآمدهای مردمی به ازای هر خانوار 300 هزار تومان کمک رسانی را شاهد بودیم که امسال با پیش بینی 200 میلیارد تومان منابع درآمدی این رقم به 360 هزار تومان افزایش پیدا می کند.

وی این میزان درآمد مردمی را محصول وثوق و اعتماد عموم هم استانی ها به نهاد انقلابی کمیته امداد برشمرد و خاطرنشان کرد: این کمک ها شامل نقدی و جنسی بوده که در طول سال انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضرورت ساماندهی مؤسسات و انجمن های خیریه را یادآور شد و بیان کرد: با همکاری وزارت کشور و تلاش مؤثری که کمیته امداد در سطح ملی آغاز کرده است انتظار می رود در قالب یک سامانه منسجم جمع آوری کمک های مردمی با محوریت کمیته امداد انجام شده دو جلوی پراکندگی خدمات رسانی به نیازمندان و اقشار کم توان مالی و معیشتی گرفته شود.

حسین نژاد از همکاری مبلغان دینی در جمع آوری زکات و کمک های مردم در مناسبت های مذهبی قدردانی کرد و گفت: همکاری خوبی را با تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

155 میلیارد تومان درآمد مردمی کمیته امداد استان اردبیل

155 میلیارد تومان درآمد مردمی کمیته امداد استان اردبیل