مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-17سياسي

حرکت به سمت ایجاد مراکز رشد تخصصی از اولویت های پارک علم و فناوری اردبیل است


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: حرکت به سمت ایجاد مراکز رشد تخصصی با توجه به نیازهای استان از اولویت های این سازمان است.

- ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: حرکت به سمت ایجاد مراکز رشد تخصصی با توجه به نیازهای استان از اولویت های این سازمان است.

یوسف عباسپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از رویکردهای اصلی پارک علم و فناوری استان اردبیل تعامل با اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت رسانه ها در راستای شناسایی مسائل و مشکلات و حتی ارائه راهکارها است.

وی افزود: از اهداف اصلی پارک علم و فناوری استان این است که به سمت ایجاد مراکز رشد تخصصی حرکت کند و می توان مراکز رشدی که به صورت تخصصی فعالیت می کنند از جمله آنکه مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل را با اخذ مجوز از شورای گسترش آموزش عالی به پردیس تخصصی تبدیل کنیم که شرکت های مستقر در این پردیس بتوانند از مزایای پارک علم و فناوری برخوردار شوند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل بیان کرد: ایجاد مرکز نرم فرهنگی و صنایع خلاق فرهنگی از نیازهای اساسی استان می باشد که مراکز علمی و دانشگاهی می توانند در این موضوعات ورود پیدا کنند.

عباسپور تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان اردبیل از یک فضای صرفاً ترویجی اقدام به ریل گذاری و انجام فعالیت های اجرایی تغییر رویکرد داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت ایجاد مراکز رشد تخصصی از اولویت های پارک علم و فناوری اردبیل است

حرکت به سمت ایجاد مراکز رشد تخصصی از اولویت های پارک علم و فناوری اردبیل است