مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-19سياسي

مطالبه گری مردم از مسئولان مصداق بارز امر به معروف است


دبیر مجمع مطالبه گران و اطلاعات مردمی استان یزد مطالبه گری و سعی در اصلاح جامعه و مسئولان توسط مردم را مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر خواند و این مهم را بر مردم و جامعه واجب و جزو حقوق مسلم آنان دانست.

- ایسنا/یزد دبیر مجمع مطالبه گران و اطلاعات مردمی استان یزد مطالبه گری و سعی در اصلاح جامعه و مسئولان توسط مردم را مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر خواند و این مهم را بر مردم و جامعه واجب و جزو حقوق مسلم آنان دانست.

محسن اسماعیلی در جریان آغاز فعالیت این مجمع و در دیدار با دادستان بافق ضمن تشریح ساختار این مجمع، گفت: مطالبه گری با نقد و انتقاد متفاوت است چرا که نقاد فقط ایرادات را می گوید اما یک مطالبه گر، هم مشکلات را می بیند و رصد می کند و هم در نهایت راهکار ارائه می دهد.

وی با اشاره به این نکته که مطالبه گری و سعی در اصلاح جامعه و مسئولان توسط مردم، مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر و بر مردم و جامعه واجب و جزو حقوق مسلم آنان است، گفت: نقش تسهیل گری مجمع در عملیات های مطالبه گری و به میدان آوری مردم در پیگیری مطالبات شهروندی بسیار مهم است لذا امیدواریم در بافق این وظیفه و هدف به خوبی و با رویکرد مردم سالاری در ابعاد مختلف از جمله اقتصادی، آسیب های اجتماعی، شهرسازی در سطح محلات، دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری مردم از مسئولان مصداق بارز امر به معروف است

مطالبه گری مردم از مسئولان مصداق بارز امر به معروف است