مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-09دانش

توسعه همکاری های شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با مالزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، عبدالرزاق احمد، دستیار وزیر علوم مالزی، - در دیدار مسولان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با دستیار وزیر علوم مالزی بر توسعه همکاری های دوجانبه بین ایران و مالزی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، عبدالرزاق احمد، دستیار وزیر علوم مالزی، طی این دیدار با فعالیت ها و برنامه های شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی در ایران آشنا شد.

همچنین در این جلسه، دکتر اسدی فرد با بیان تاریخچه ای از تشکیل شبکه آزمایشگاهی، سیاست ها و مدل فعالیت شبکه آزمایشگاهی را تشریح کرد.

مجتبی نسب، دبیر شبکه آزمایشگاهی، نیز گزارشی از فعالیت ها و برنامه های شبکه آزمایشگاهی، چگونگی تعامل بین دبیرخانه شبکه و آزمایشگاه های عضو، سازوکار حمایت شبکه آزمایشگاهی از آزمایشگاه ها و همچنین حمایت های شبکه از دریافت کنندگان خدمات در قالب باشگاه مشتریان را ارایه کرد.

چگونگی سیاست گذاری و سازوکار های حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از شرکت های دانش بنیان، از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه مشترک با دستیار وزیر علوم مالزی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با مالزی

توسعه همکاری های شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با مالزی