مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-09سياسي

بررسی گزارش های مردمی بدون هیچگونه حب و بغض و جانبداری باشد


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: مجموعه حفاظت و اطلاعات باید گزارش های دریافتی را بدون هیچگونه حب و بغض و جانبداری و به دور از هرگونه اعمال نظر شخصی مورد بررسی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس مسجدی صبح امروز چهارشنبه 18 مرداد ماه در جلسه ای با مجموعه حفاظت و اطلاعات سازمان که به مناسبت گرامیداشت روز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به اینکه حفاظت چشم تیزبین و بینای سازمان است گفت: از آنجا که برای صیانت از سازمان در ابعاد مختلف از جمله نیروی انسانی و حفظ اطلاعات و اسرار، ابزاری جز حفاظت و اطلاعات وجود ندارد لازم است این مجموعه به بهترین شکل ممکن عمل و سازمان را رصد کند.

وی تصریح کرد: برای حرکت مطلوب و قابل قبول یک سازمان و اجزای آن معیار و ملاک هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و از آنجا که یکی از اجزای مهم سازمان مجموعه حفاظت و اطلاعات است لازم است که این شاخص ها در انجام وظایف و اجرای برنامه های این مجموعه نیز مدنظر قرار گیرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به برخی از معیارهای ضروری در حرکت مطلوب سازمان و اجزای آن، بیان کرد: یکی از این معیارها واقع بین بودن است که در قالب آن باید مقدورات، جایگاه و مأموریت های سازمان را به خوبی بشناسیم و بر اساس مقتضیات روز عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی گزارش های مردمی بدون هیچگونه حب و بغض و جانبداری باشد

بررسی گزارش های مردمی بدون هیچگونه حب و بغض و جانبداری باشد