مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 06:102023-07-25سياسي

فرصت محرم را برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد غنیمت بدانیم


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکید همیشگی ما در مقوله جذب جوانان و نوجوانان به مساجد واسپاری امورات مسجد است، - محمدرضا مظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به بهره مندی از ایام محرم و صفر جهت جذب نوجوانان و جوانان توسط متولیان مساجد گفت: محرم فرصت بسیار ارزشمندی برای تمرین رهاسازی روح، ذهن و دل است، تمرین حرکت به سمت خدا و رهایی از بند امیالی است که اصیل نبوده و مانع رهایی هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با تاکید بر اینکه گریه بر امام حسین(ع) نوعی تمرین رهایی است، اضافه کرد: اعطای مسئولیت و واسپاری مسئولیت در مساجد استان به نوجوانان و جوانان و حمایت از این قشر نوعی رهایی از محدودیت های ذهنی است.

وی ادامه داد: برای پر رنگ کردن نقش اعتماد و واسپاری مسئولیت فرصتی والا تر از ایام محرم و صفر نمی توان یافت، باید این فرصت را غنیمت شمرد و در نهایت از این فرصت استفاده کرد.

مظاهری با اشاره به اینکه تاکید همیشگی ما در مقوله جذب جوانان و نوجوانان به مساجد واسپاری امورات مسجد است، بیان کرد: واسپاری مسئولیت باید به صورت واقعی باشد، طبیعتا نقش آفرینی و اعطای مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت محرم را برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد غنیمت بدانیم

فرصت محرم را برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد غنیمت بدانیم