مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-10سياسي

آغاز به کار دبیر خانه دائمی بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس


دبیر خانه دائمی مرحله استانی بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی با انتخاب عباس احمدی از شاعران مطرح ملی فعالیت خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر پنج شنبه دبیر خانه دائمی مرحله استانی بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی با انتخاب عباس احمدی از شاعران مطرح ملی فعالیت خود را آغاز کرد.

دبیران علمی استان ها به پیشنهاد دبیران جشنواره های استانی به دبیرخانه ملی معرفی و منصوب می شوند و دبیران علمی وظیفه برگزاری نشست های شعری، ارتباط و آموزش شاعران استانی، انتخاب داوران و نظارت بر داوری و کشف استعدادهای نخبه و جوان در این کنگره ملی می باشند.

گفتنی است عباس احمدی 30 آذر 1357 در تهران متولد شد.

وی از کودکی به ادبیات علاقه داشت و در جوانی سرودن شعر را آغاز کرد، وی مدرک دکترای خود را در رشته منابع طبیعی از دانشگاه علوم و تحقیقات اخذ کرده و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد است، گرچه احمدی شعر آیینی نیز می نویسد اما فعالیت جدی او در عرصه شعر طنز است و با برگزاری محفل ماهانه قمپز در استان قم، نقش مهمی در رشد شعر طنز ایفا کرده است، از آثار او می توان به جمله های معترضه ، پایین پای دریا و چای چوپان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دبیر خانه دائمی بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس

آغاز به کار دبیر خانه دائمی بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس