مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-09سياسي

خبرنگاران از پرچم داران جهاد تبیین هستند


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خبرنگاران از پرچم داران جهاد تبیین هستند، گفت: اصحاب رسانه می توانند حق را از باطل جدا و آن را به مردم منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خبرنگاران از پرچم داران جهاد تبیین هستند، گفت: اصحاب رسانه می توانند حق را از باطل جدا و آن را به مردم منتقل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روز خبرنگار مجالی برای پاسداشت حقیقت جویی خبرنگاران است، ادامه داد: خبرنگاران وارد سنگر آگاهی و اندیشه شده اند تا از ارزش های اسلامی پاسداری کنند و موجب تعالی و پیشرفت جامعه شوند.

وی افزود: در روزگارانی که بدخواهان ملت و انقلاب با تحریف و روایت گری مغرضانه وارد نبردی جدی و مستمر با حقیقت ملت ایران شدند، ایستادگی اصحاب رسانه بیش از بیش در برابر این امواج منفی مشخص بود و خبرنگاران رزمندگان خط مقدم این جبهه بودند.

حیدری گفت: خبرنگاران باید در استان به مسئولان کمک کنند تا ناهم ترازی ها را اصلاح کنیم چرا که یک دست صدا ندارد.

وی افزود: در چند روز اخیر حدود 10 کیلومتر از محور شهرکرد ـ شلمزار زیر بار ترافیک رفته است و به زودی جاده گندمان ـ بلداجی و شیخ شبان نیز به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران از پرچم داران جهاد تبیین هستند

خبرنگاران از پرچم داران جهاد تبیین هستند