مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-21اقتصادي

شورای مسکن شهرستان ها الحاق اراضی به محدوده شهری را تعیین می کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: آماده سازی اراضی برای الحاق به محدوده شهری در طرح نهضت ملی مسکن به شهرستان ها واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جلسه ویژه شورای مسکن استان اظهار داشت: در این جلسه مسائل عمده ای که فرمانداران در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن با آن مواجه هستند، مطرح شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از طرح مسائل اولیه مشخص شد عمده مسائل شهرستان ها به آماده سازی و الحاق زمین به محدوده شهری برمی گردد که در این راستا مقرر شد با اولویت شهرداری ها و بنیاد مسکن آماده سازی اراضی انجام شود.

زینلیان بیان کرد: برای رفع اختلاف نظر قیمت اراضی بین شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی نیز مقرر شد تصمیم گیری در خصوص نحوه و قیمت قرارداد آماده سازی زمین بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری ها واگذار و اختیار تصمیم گیری در این خصوص به شورای مسکن شهرستان ها تفویض شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با این مصوبه در شهرستان با محوریت فرمانداران این موضوع جمع بندی می شود و نیاز به طرح در استان و صرف زمان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مسکن شهرستان ها الحاق اراضی به محدوده شهری را تعیین می کنند

شورای مسکن شهرستان ها الحاق اراضی به محدوده شهری را تعیین می کنند