مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-17بين الملل

خون شویی در رسانه های زنجیره ای جدیدترین رسوایی غربگرایان


زمینه سازی برای جنایت های گروه های تروریستی، از کارویژه های مدعیان اصلاحات است، سال گذشته ضمن همکاری با دولت های غربی و رژیم صهیونیستی به تطهیر و تبرئه جانیان در اغتشاشات اقدام کردند و سبب حادثه تروریستی شیراز شدند و امسال با حمایت از هنجارشکنی و بر .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: رسوایی تازه مدعیان اصلاحات و جریان غربگرا در قالب خون شویی نسبت به حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) خود را نشان داد.

در حالی که زمینه و بستر هر دو حادثه خونبار حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) در شیراز را طیف مدعی اصلاحات به وجود آورده است، این جماعت وقوع عملیات تروریستی اخیر را گردن پلیس انداخته و مدعی است که این حادثه به دلیل عدم تمرکز نیروهای حافظ امنیت روی تروریست ها بوده است! در این رابطه، روزنامه زنجیره ای هم میهن طی گفت وگویی مدعی شد: اگر برخی مسئولان مرتبط به دلیل کم کاری در حادثه آبان ماه سال گذشته مورد مؤاخذه قرار می گرفتند این حادثه انجام نمی شد.

روزنامه مذکور همچنین این طور نوشت: شبانگاه 22 مرداد 1402 و در آستانه سالگرد مهسا امینی بار دیگر زوار شاهچراغ شاهد یک حمله تروریستی دیگر بودند.

هم میهن علاوه بر اینها نوشت: اینکه دو بار در فاصله کوتاهی در شیراز چنین حادثه ای رخ دهد، نشان می دهد که یک جای کار اشکال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شویی در رسانه های زنجیره ای جدیدترین رسوایی غربگرایان

خون شویی در رسانه های زنجیره ای جدیدترین رسوایی غربگرایان