مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-21فناوري

ارائه بسته های ویژه توسط همراه اول برای اربعین 1402


همراه اول علاوه بر کاهش تعرفه رومینگ بین الملل در کشور عراق، از ارائه پنج بسته ویژه اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی، ضمن معرفی بسته های رومینگ ویژه پیاده روی اربعین، تعرفه ویژه (کاهش یافته) رومینگ عراق شامل مکالمه ، پیامک و اینترنت همراه مشترکان خود را اعلام کرد.

بر این اساس از روز یکشنبه 29 مرداد (3 صفر) تا شنبه 25 شهریور 1402 (30 صفر)، تعرفه مکالمه مشترکان همراه اول با شماره های ایرانی و عراقی دقیقه ای 13700 تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای 12700 تومان، ارسال پیامک به شماره های ایرانی 3000 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 150 تومان محاسبه می شود که در تمامی موارد نسبت به متوسط تعرفه کمپین عرفه تا اربعین با کشور عراق تخفیف داده شده است.

همراه اول خطاب به تمامی مشترکان خود که قصد عزیمت به کشور عراق در بازه زمانی مذکور را دارند، توصیه کرده که از بسته های ویژه اربعین که مقرون به صرفه تر از تعرفه های معمولی و خرید سیمکارت های عراقی به مناسبت این ایام است، استفاده کنند.

همچنین با توجه به استقبال زائرین عرفه و محرم از بسته نامحدود کمپین عرفه تا اربعین، علاوه بر عرضه مجدد این بسته، 4 بسته 7 روزه و یک بسته 14 روزه، ویژه ایام اربعین تدارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته های ویژه توسط همراه اول برای اربعین 1402

ارائه بسته های ویژه توسط همراه اول برای اربعین 1402