مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-14سياسي

لزوم نقش آفرینی حافظان در فریضه جهاد تبیین


اولین نشست هم اندیشی جمعی از اساتید و فعالان حفظ قرآن کریم کشور، با موضوع نقش آفرینی و کنشگری اجتماعی و نحوه تعامل دوسویه حافظان قرآن کریم با سازمان دارالقرآن، - اولین نشست هم اندیشی جمعی از اساتید و فعالان حفظ قرآن کریم کشور، با موضوع نقش آفرینی و کنشگری اجتماعی و نحوه تعامل دوسویه حافظان قرآن کریم با سازمان دارالقرآن، با حضور رییس سازمان دارالقرآن الکریم، جمعی از فعالان، اساتید حفظ قرآن کشور و مدیران موسسات صاحب نام کشور، در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه تشریح مختصری از فعالیت های حفظ در سازمان دارالقرآن الکریم توسط مسئول دبیرخانه ملی حفظ کشور ارائه و پس از آن حاضرین در این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود درباره جریان حفظ قرآن کریم در کشور پرداختند.

اهم مباحث مطرح شده در این نشست عبارت بود از: -بازنگری تعاریف، اهداف و روش های حفظ قرآن کریم در کشور به نوعی که حافظان قرآن از ابتدا بدانند در چه مسیری قرار می گیرند و با چه روشی باید این مسیر را طی کنند.

- تشکیل شبکه ملی حافظان قرآن کریم در کشور - راه اندازی قرارگاه ملی حفظ قرآن کریم در کشور - نظرسنجی و ارائه پرسشنامه تخصصی برای دریافت نظرات تعداد بیشتری از حافظان قرآن کریم در پایان این نشست مصوب شد، دبیرخانه ملی حفظ کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نقش آفرینی حافظان در فریضه جهاد تبیین

لزوم نقش آفرینی حافظان در فریضه جهاد تبیین