مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-07بين الملل

تکمیل استارلینک همزمان با پیشبرد استارشیپ


شرکت فضایی خصوصی اسپیس ایکس روز گذشته 22 ماهواره استارلینک را پرتاب کرد و موشک خود را روی کشتی در دریا فرود آورد و همزمان گام مهمی در راستای رقم زدن اولین پرواز موشک جدید خود(استارشیپ) برداشت.

- شرکت فضایی خصوصی اسپیس ایکس روز گذشته 22 ماهواره استارلینک را پرتاب کرد و موشک خود را روی کشتی در دریا فرود آورد و همزمان گام مهمی در راستای رقم زدن اولین پرواز موشک جدید خود(استارشیپ) برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، شرکت اسپیس ایکس 22 ماهواره اینترنتی دیگر از صورت فلکی استارلینک خود را ساعاتی پیش به مدار زمین پرتاب کرد و موشک بازگشتی را روی یک کشتی در دریا فرود آورد.

یک موشک فالکون 9 با ماهواره های استارلینک از ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال فلوریدا در ساعت 22:41 به وقت منطقه زمانی شرقی(06:11 به وقت ایران) به هوا بلند شد.

اولین مرحله این موشک طبق برنامه ریزی به زمین بازگشت و حدود 8.

5 دقیقه پس از بلند شدن بر روی قایق بدون سرنشین اسپیس ایکس موسوم به A Shortfall of Gravitas که در اقیانوس اطلس مستقر بود، فرود آمد.

طبق توضیحات اسپیس ایکس، این چهارمین پرتاب و فرود برای این تقویت کننده بود.

مرحله بالایی این موشک نیز به حمل 22 ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین(LEO) ادامه داد، جایی که آنها حدود 65 دقیقه پس از بلند شدن از زمین مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل استارلینک همزمان با پیشبرد استارشیپ

تکمیل استارلینک همزمان با پیشبرد استارشیپ