مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:252023-07-23سياسي

482 دستگاه تانکر ثابت و کِشنده در بین عشایر سیستان و بلوچستان توزیع شد


سرپرست اداره کل امور عشایر سیستان و بلوچستان از توزیع 482 دستگاه تانکر آب در قالب طرح پشتیبانی به عشایر کوچنده بین عشایر این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل امور عشایر سیستان و بلوچستان از توزیع 482 دستگاه تانکر آب در قالب طرح پشتیبانی به عشایر کوچنده بین عشایر این استان خبر داد.

شیرزاد کمالی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بحران کمبود آب و خشکسالی های مستمر چند ساله در سیستان و بلوچستان، توزیع تانکرهای ثابت و کِشنده و آب رسانی در مناطق عشایری و به ویژه حوزه سیستان و زاهدان از اولویت های اجرایی امور عشایر است.

وی افزود: در این راستا 465 دستگاه تانکر ثابت یک هزار لیتری و تعداد 17 دستگاه تانکر کشنده چرخدار پنج هزار لیتری در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان توزیع شد.

سرپرست اداره کل امور عشایر سیستان و بلوچستان ادامه داد: این طرح باصرف اعتباری بیش از چهار میلیارد و 529 میلیون تومان در قالب طرح پشتیبانی به عشایر کوچنده اجرا شده است.

وی گفت: 27 هزار خانوار با جمعیت 193 هزار نفر عشایر در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان زندگی می کنند و از برکات مادی و معنوی انقلاب اسلامی بهره مند هستند.

کمالی افزود: آسفالت راه های مناطق عشایری، برقدار کردن چاه های کشاورزی، ایجاد شبکه آبرسانی، افزایش پهنای باند، ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

482 دستگاه تانکر ثابت و کِشنده در بین عشایر سیستان و بلوچستان توزیع شد

482 دستگاه تانکر ثابت و کِشنده در بین عشایر سیستان و بلوچستان توزیع شد