مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-19فرهنگي

زندگی یک «بخشی» مستند شد/ ساخت فیلمی درباره لالایی های خراسان


یکی از پژوهشگران و مستندسازان موسیقی نواحی ایران در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از ساخت و تولید 2 مستند درباره موسیقی نواحی منطقه خراسان خبر داد.

- علی عابدی پژوهشگر و مستندساز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ارائه اطلاعاتی از تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: به تازگی تصویربرداری یک مستند به نام بخشی را به پایان رسانده ام که مشتمل بر روایت تصویری نیم ساعته از زندگی و آثار استاد عیسی قلی پور از نوازندگان شاخص موسیقی نواحی خراسان معروف به عیسی بخشی است.

وی افزود: در این مستند تلاش کردیم تا به واسطه ارزشمندی های هنری این استاد شناخته شده موسیقی خراسان، به محل زندگی او رفته و درباره کارهای تولیدی وی و هچنین فعالیت های دیگری که در زندگی شخصی خود انجام می دهد، تصویربرداری هایی را انجام دهیم.

در واقع می توان گفت این مستند پرتره ای از استاد قلی پور است که فکر می کنم با آثاری که قبلا از این هنرمند پیشکسوت موسیقی تولیده شده، متفاوت خواهد بود.

این پژوهشگر موسیقی نواحی ایران، درباره دیگر فعالیت موسیقایی خود نیز گفت: اثر دیگری که مشغول پیش تولید آن هستیم، مستندی با موضوع لالایی های موسیقی خراسان است که به زودی تصویربرداری آن را در خراسان کلید می زنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی یک «بخشی» مستند شد/ ساخت فیلمی درباره لالایی های خراسان

زندگی یک «بخشی» مستند شد/ ساخت فیلمی درباره لالایی های خراسان