مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-12اقتصادي

استقرار 10 خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در کرمانشاه


دبیر شورای هماهنگی بانک های کرمانشاه از استقرار حدود 10 دستگاه خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در محورهای استان کرمانشاه تا مرز خسروی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر شورای هماهنگی بانک های کرمانشاه از استقرار حدود 10 دستگاه خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در محورهای استان کرمانشاه تا مرز خسروی خبر داد.

جلال صفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تدابیری که برای ارائه خدمات بانکی و پولی به زوار اربعین از ورودی استان تا مرز خسروی اندیشیده شده، عنوان کرد: تمام شعب بانکی که در این مسیر قرار دارند، در آماده باش هستند.

وی از تامین نقدینگی کافی مورد نیاز بانک ها خبر داد و افزود: به علاوه مقرر شده بانک هایی که در مسیر تردد زوار عتبات عالیات قرار دارند، شعب کشیک را برای ساعات و ایام تعطیل در نظر بگیرند.

رییس شعب بانک ملی استان کرمانشاه از شارژ مستمر نقدینگی خودپردازهایی که در مسیر تردد زوار هستند نیز یاد کرد و ادامه داد: هیچ مشکلی برای تامین نقدینگی خودپردازها وجود ندارد و پیگیری برای اینکه سقف برداشت از دستگاه ها در ایام اربعین افزایش یابد نیز صورت گرفته است.

صفری خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند سال گذشته برنامه استقرار حدود 10 دستگاه خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار در دستور کار است که در صورت نیاز امکان افزایش این دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 10 خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در کرمانشاه

استقرار 10 خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در کرمانشاه