مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-10حوادث

آغاز اقدامات قضایی درباره مرگ خانواده باغملکی در انفجار گاز


دادستان عمومی و انقلاب باغملک گفت: به دنبال انفجار گاز در روستای لالب این شهرستان که منجر به مرگ شش نفر شد، اقدامات قضایی و انتظامی انجام و اجساد جهت تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند.

- ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب باغملک گفت: به دنبال انفجار گاز در روستای لالب این شهرستان که منجر به مرگ شش نفر شد، اقدامات قضایی و انتظامی انجام و اجساد جهت تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند.

بهنام انصاری در این خصوص اظهار کرد: ساعت 6:30 صبح امروز (19 مردادماه) انفجار گاز در یک منزل مسکونی رخ داد که در این حادثه منزل به صورت 100 درصد تخریب و 6 عضو خانواده به علت شدت صدمات وارده فوت شدند.

پس از وقوع حادثه و حضور در محل، اقدامات قضایی لازم انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با تسلیت به خانواده های داغدار و ابراز تاثر خود از حادثه پیش آمده، از مردم خواست که برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث تلخی، نکات ایمنی مانند بستن دریچه کولر در زمستان، عدم خروج لوله های دودکش از پنجره یا دیواره های جانبی، عدم استفاده از بخاری در حمام چه از نوع دودکش دار و چه بدون دودکش، عدم جلوگیری از رسیدن هوای کافی برای سوختن گاز به بخاری گاز سوز را رعایت کنند و خانواده هایی که فرزند خردسال دارند، حتما از روشن نشدن اجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اقدامات قضایی درباره مرگ خانواده باغملکی در انفجار گاز

آغاز اقدامات قضایی درباره مرگ خانواده باغملکی در انفجار گاز