مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-21سياسي

مطالبه گری از مسوولان اولویت ستاد امر به معروف در کردستان است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: مطالبه گری از مسوولان اولویت ستاد کردستان است چراکه معتقدیم ارتقای سطح کیفیت خدمات رسانی در دستگاه های مختلف زمینه ساز افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی اصغر حسینی صبح امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی استان کردستان اظهار کرد: سازمان بهزیستی از جمله دستگاه هایی است که با جامعه گسترده ای از افراد در ارتباط است و شرایط کاری این سازمان حقیقتا سخت و طاقت فرسا است.

وی افزود: از آنجا که خدمت به محرومان اصلی ترین وظیفه سازمان بهزیستی است انجام وظیفه خود از مهم ترین معروفات به شمار می آید.

حسینی با بیان اینکه دشمنان با تمام ظرفیت و توان دنبال سیاه نمایی و کم ارزش نشان دادن خدمات نظام در عرصه های مختلف با بهره گیری از ابزار رسانه هستند، گفت: بیش از هر زمانی نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه در زمینه خدمات و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف هستیم، مردم باید از خدمات و اقدامات سازمان بهزیستی مطلع شوند و بدانند که این سازمان منشأ چه خدماتی در جامعه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تأکید کرد: در کنار مردم بودن، مردمی کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر اولویت مهم ستاد امر به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری از مسوولان اولویت ستاد امر به معروف در کردستان است

مطالبه گری از مسوولان اولویت ستاد امر به معروف در کردستان است