مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-11بين الملل

نتانیاهو پول سیاه هنگفتی را خرج یک گروه افراطی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از عرب 48، روزنامه صهیونیستی «دی مارکر» روز پنجشنبه نوشت که یک سوم درآمد حریدی ها از کمک هزینه های کابینه رژیم صهیونیستی و حمایت های مالی چندین بخش از آن ها و از جمله دانش آموزان حریدی است که در موسسات آموزشی توراتی تحصیل می کنند.

- یک روزنامه عبری زبان رژیم صهیونیستی از هزینه های هنگفت این رژیم برای جریان افراطی حریدی ها در سایه پنهان کاری سیستم مالی و کابینه متزلزل نتانیاهو در این زمینه نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از عرب 48، روزنامه صهیونیستی دی مارکر روز پنجشنبه نوشت که یک سوم درآمد حریدی ها از کمک هزینه های کابینه رژیم صهیونیستی و حمایت های مالی چندین بخش از آن ها و از جمله دانش آموزان حریدی است که در موسسات آموزشی توراتی تحصیل می کنند.

حریدی ها یک میلیون نفر از جمعیت نُه میلیونی رژیم صهیونیستی را تشکیل می دهند و از همین رو طیف اقلیتی از جامعه این رژیم هستند که با اعتقاد به آیین های افراطی تلمود از نوع خاصی از زندگی هم برخوردارند و جمعیت آنها، اما به دلیل نرخ بالای فرزند آوری و سن پایین ازدواج در آن ها رو به افزایش است.

حریدی ها همچنین همواره از مخالفان صلح با فلسطینیان و طرح دو دولتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو پول سیاه هنگفتی را خرج یک گروه افراطی می کند

نتانیاهو پول سیاه هنگفتی را خرج یک گروه افراطی می کند