مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-07سياسي

پروژه های شاخص هرمزگان برای هفته دولت احصا شود


استاندار هرمزگان با تاکید بر برنامه ریزی برای هفته دولت گفت: تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت در دستور کار مدیران استانی باشد.

- مهدی دوستی صبح امروز (16 مردادماه) در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت با تاکید بر لزوم تشکیل مستمر جلسات کمیته ها، اظهار کرد: دولت در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در سطح استان داشته که باید این اقدامات و دستاوردها برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی افزود: فرمانداران موظف هستند تمامی اقدامات و دستاوردهای دولت در مدت یاد شده را با استفاده از روش های مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند.

استاندار هرمزگان گفت: آن دسته از پروژه هایی که قرار است در هفته دولت کلنگ زنی و یا افتتاح شود باید ابتدا از سوی فرمانداران احصا و پالایش شوند و سپس به دبیرخانه ستاد در استان ارسال شوند تا در این ستاد برنامه ریزی در خصوص آن برنامه ها صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: معاونان هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استانداری نیز باید لیست پروژه های شاخص استان را احصا کرده و سهم شهرستان ها و دستگاه ها مختلف را مشخص کنند تا مدیران نسبت به برنامه ریزی برای کلنگ زنی یا افتتاح طرح ها اقدام کنند.

دوستی بیان کرد: باید استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه های استان برای اطلاع رسانی گسترده و همه جانبه از مجموع اقدامات انجام شده در دستور کار همه مدیران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شاخص هرمزگان برای هفته دولت احصا شود

پروژه های شاخص هرمزگان برای هفته دولت احصا شود